torsdag 23 april 2009

Äntligen helg! Så skönt... :)
Idag blir det en fullspäckad dag här hemma, härligt! Wiggo ska på maskerad hos sin kompis ikväll m Frida, vilken tur! Eftersom vi ska på 40 års fest... Present ska köpas, strumpbyxor till mig ska inhandlas, jag ska på lönesamtal & har fått Ante som barnvakt, inte illa :) Sedan är det ju som sagt maskerad för wiggo, hm, vad ska han ha på sig? Spindelmannen dräkten? Tro det blir det, har inte hunnit åka och köpa ngt nytt & kan ju för all del inte sy som ; http://www.madebyellan.blogspot.com/, kolla in där hon gör så fina saker och har nu en tävling till på måndag(tror jag) om en liten hutpåse (bolagspåse).... Man kan inte få allt, haha :)
Är lite småsugen på att shoppa ngt nytt till kvällen, men borde ju verkligen spara mina pengar... Jobbigt! Tycker inte om sånt :)
Igår var vi på coop & handlade... Jag går där i lugn & ro och köper sallad då det kommer en kassörska fram till mig. -Är det din son som står & plockar lösviktsgodis tror du? Killen har plockar ganska mycket och det ser ut som att han vet att han inte får det, det går fort! Jag ba;Nej! ¨Så det blev en joggingtur fram mot kassan... Och mycket riktigt, vems son var det? Gissa en gång....... Han rundade hörnet m sin lilla vagn när jag dyker upp och ser så nöjd ut, en fullspäckad påse som nästan spruckit med zoo apor i hela påsen, lite annat också men mest zoogodis. Jag gav påsen till Peter & sa din son, haha :) Vi fick förstås plocka ur en ganska rejäl mängd apor som ni kanske förstår... Slutet gott allting gott :)

Ja nu tror jag det är dags för att starta upp dagen om jag ska hinna m allt som ska göras! Vi hörs senare....

2 kommentarer:

Vit som snö sa...

Gullig liten godisråtta du har!
Vad kul med fest, ha det så jättekul! O hoppas lönesamtalet gick bra med en saftig höjning:-)
Kram Cilla

Eva-Marie sa...

Tur att du har en driftig son.....