söndag 26 april 2009

Vinden rasat ut bland våra....

Min(Monkans) underbart goda potatissallad m rödlök, fetaost & soltorkade tomater Min lilla söta vägghylla som jag målade vit idag :)

Altanen oljad & klar


Grillen är på gång, tihi :)



Fräscht m sallad
Snart är det Valborgsmässoafton också, trevligt! Skönt med kortvecka och skönt att åka till stugan på torsdag :)

I fredags var vi på 40 årsfest, mycket trevligt! Min kära gamla vän Sandra var där, alltid roligt att träffas & surra gamla minnen :) Men allting har sin baksida, var trött på lördagen, riktigt trött faktiskt, är inte alls van att vara ute på tillställningar längre... :) Vi åkte ialla fall & kikade lite på nya dynor till utegruppen, hittade snygga, enkla svarta på K rauta! Toppen!
Sedan blev det godnatt vid 22.00 för oss :
Idag har vi oljat våra utemöbler, jag har målat en liten hylla vit samt kikat på våra grannar när de kämpat med att fälla en björk :) Det gick till slut! Nu är det dags för grillen & potatissallad m soltorkade tomater & rödlök, gott!

6 kommentarer:

Eva-Marie sa...

Den potatissalladen såg god ut! Det måste jag testa.....

Home No.1 sa...

Hej hej ser gott ut, visst är det skönt när man kan sitta ute...kram Annica.

Vit som snö sa...

Vilken fin altan ni ser ut att ha. Jaa, snart kommer dom ljusa nätterna med ljumma vindar, då kanske min rastlöshet stannar upp...
Den potatissalladen lät spännande!
Kram Cilla

zandra sa...

det är när det är vår som det är mysigt med hus..
och tackar som frågar jag mår bara fint :D
har blivit moster igen :D helt underbart..

Kerstin sa...

Hej på dig Viktoria!

Kul att du vill vara med och tävla, det gör mig glaaad!

Ha en underbar vecka! / Kerstin

Vit som snö sa...

Du undrade över vita "krukan"...den är flera år o jag minns inte var jag köpte den, kanske Coop eller Granngården...
Men det dyker nog upp massa nytt o fint i år som du hittar!
Kram Cilla