fredag 29 maj 2009

Long time ago...

My new jeans...
Fem myror är fler än.... Vadå?

W valde papper, viktigt! Det blev så fint!


Blommor i rosa blev det för hela slanten...;)



Tjusigt va?

Nu var det ett tag sedan sist! Vår internet uppkoppling har strulat ännu en gång, så ovanligt va? Så det har inte blivit ngt bloggande för mig på ett tag, som ni säkert märkt :) Men nu är jag tillbaka igen;)

Veckan har bara susat iväg här hemma märker jag nu när det är fredagseftermiddag & helg! Vi har varit och hälsat på på W:s förskola och kikat samt småvant oss lite på att börja om igen! Så på måndag börjar jag jobba halvdagar och W får vara på förskolan under tiden.. Kommer bli bra för oss bägge två tror jag, man går varandra lätt på nerverna efter ett tag :) Dags för mig att jobba & dags för W att leka m sina kompisar :)

Idag har jag varit & shoppat blommor(igen), nya jeans samt doppresenter till J som ska döpas imorrn;*... Blir spännande! Har just plitat ner en dikt till lilleman också på det fina elefantkortet, känns lite nervigt att läsa den imorrn i kyrkan, men det ska nog gå bra.. Jag hoppas han inte skriker bara... :)

Är så sugen på att gå och se white snake & HEAT som spelar här imorrn, men gud vad dyrt det blir... Man har ju som sagt en tonåring i huset också som vill haka på... Vi får se hur det blir! :)

Ska ta och göra klart middagen nu så att vi får äta ngn gång.... Ha en trevlig helg( & hoppas ni alla får ngt fint på morsdag, det är ni värda!

1 kommentar:

Fröken Fräken sa...

Ja, nu när det är härlig vår önskar man verkligen att våren inte gick så snabbt. Särskilt om helgerna fick tiden gå lååångsamt!
Har påtat lite med nya blommor jag med idag, handlade bland annat ljuvligt doftande lavendel!
Hoppas att du får en bra start på veckan, med jobb och allt.