söndag 31 maj 2009

Sommar, morsdag & dop :)

Mitt underbara planteringsbord från OBS, 249:- som fått ;) Såg det hos Jennie & blev helt kär, har varit ute efter ett sådant ett tag nu!

Fick mig en härlig solstol av min man på morsdag, en vit såklart! :)


Shoppade en vit syren idag också, det var faktiskt min man;) Han håller på att ta sig! Blir väl smittad!


Dök på lite nyuppkomna midsommarblomster i stugan idag, såååå härligt!


Älskade Jeppe på sin dopdag m mamma & pappa! De var så fin & Jeppe var snäll :) Tur han skratta och var social m mig när jag skulle läsa hans dikt, jag blev så nervig! Inte bra... Men Jeppe räddade mig där...;)

Åh vilken underbar helg jag har haft! Sommar & sol, & doft av kaprifol ;)... Dop av Jeppe boy :) En härlig morsdag, och lite shopping på det ;) Njuter verkligen av sommarvärmen ikväll! Hoppas att ni alla haft en bra morsdag! Jag försöker vara ute så länge det går, vill verkligen inte gå in....;)

2 kommentarer:

Vit som snö sa...

Åhh så mysigt med dop!!!
O nu blir jag riktigt avis på planteringsbordet! Jag hann inte med där, blev ganska deppad:-(
Det är urläckert!
Ha en härlig vecka!
Kram Cilla

Mammamonkan sa...

Vad fint det blev:) Tjusigt med en vit stol,lite avundsjuk blir jag...men det förstod du väl:)