söndag 24 maj 2009

Sliten idag

Blivande bruden rockar loss ;)
Ett tufft gäng laddade för spel ;)

Igår var det en fartfylld dag men trevlig! Vi plockade V på jobbet vid 12 tiden och sedan bar det iväg mot restaurangen för att käka lunch :) Sedan blev det en sväng på stan där hon fick hålla i lite dansuppvisning inför muchos folk ;) Men det klarade hon av med bravur! Sedan blev det dags för paintball ute i skogen.. Alla var verkligen laddade och spelade första matchen 14 st mot 1, alltså alla mot stackars V :) Men hon kämpade och lyckades bara bra! Själv fick jag avbryta pga glasögonen som var ivägen under hjälmen, antingen immade det igen eller så såg jag verkligen nada :(Var lite tråkigt, men jag fick se desto mer av alla galningar där ute, haha :)

Kvällen avslutades med god mat i en härlig stuga vid älven, med lekar & skönsång av självaste bruden! Go girl! ;) Vissa av oss fortsatte mot nya äventyr; nattklubben & skakade järnet på discogolvet, dökul! Känns i kroppen & knoppen idag, men det bjuder jag på :)

Dagen annars har varit relativt lugn, födelsedagsfika mitt på dagen hos nina, sedan förbi en sväng hos mor & far, annars har det inte hänt ngt alls... Blir så ibland, undrar varför? Nu är det dags för soffan en stund innan sängen ropar på mig ;) Ny vecka nya utmaningar; hoppas solen stannar!

4 kommentarer:

Home No.1 sa...

Hej låter som om ni hade kul=)
Kram Annica.

zandra sa...

Shiet vad kul det lät alltihopa :D

inte att dansa inför massa folk dock. haha

Inspiration i vitt sa...

Vilken underbar kväll ni haft, minnen för livet.
Kram på dig/Ingela.

Fröken Fräken sa...

Ni verkar ha haft en himla kul dag! Det har varit också kul i Sthlm, med kollegor och shopping. Men det är också skönt att vara hemma, sova i sin egen säng med en skön kudde!!