fredag 22 maj 2009

shopping... Ilike that! :)

Idag har det varit shopping på g... Träffade min kära vän Monkan samt Jennie på stan... Vi käkade lunch & handlade lite smått & gott! Hittade en superfin tunika på H&M som jag ska använda imorgon ;) Fyndade även en skjorta till P, ett linne, jeans, shorts & strumpbyxor till mig själv... Nöjd? Ja... :) Har nyss gjort min hemmagjorda potatisallad igen ;) som vi ska käka imorgon, blir nog gott! Nu blir det att organisera lite härhemma & se till att få isäng gipspojken :) Sedan blir det bastu, igen, mohaha :) Blir uppehåll till söndag eftermiddag skulle jag tro... Men då är jag nog på benen igen! Trevlig helg på er alla underbara bloggare & läsare:*

5 kommentarer:

Annas hus och hem sa...

Ha så trevligt i morgon. Bullar blir det på tisdag. Kram Anna

Annas hus och hem sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Mammamonkan sa...

Visst gör vi om det snart;)
det enda vi behöver är ...mera pengar,haha!
Kram Monkan

Fröken Fräken sa...

Vad sugen jag blir på att göra lite klädinköp när jag läser ditt inlägg! Hoppas att jag hinner gå i lite affärer i veckan i Sthlm, och inte bara besöker inredningsaffärer... ;-)
Hoppas att du har en rolig helg, möhippa kan ju sluta hur som helst! ;-)

Vit som snö sa...

Härligt med shopping -alltid!!!
Du undrade över min textning.
Om man inte är van så tror jag att det bästa är att du först för över texten med vanligt karbonpapper. Sen tar du en fin spetsig pensel och fyller i. Ibland ritar jag på fri hand, ibland skissar jag före. Mest handlar det nog om att öva o öva! Lycka till!
Kram Cilla