lördag 16 maj 2009

Plantering av häggmispel...



Plantering pågår :) Jag vattnar, gubben planterar....=)


Idag har vi verkligen legat i med plantering av häggmispel... Vi hade turen att få hämta skott hos Jennie & Ante så nu har vi satt halva framsidan klart... Imorgon blir det fortsättning av plantering samt 14 års kalas här hemma :) Njuter verkligen av att få börja lumma igen tomten lite och börja fundera ut var jag ska ställa utemöbler samt plantera rabatter :) Det snurrar för fullt av ideer just nu! Hade tänkt sätta upp skåpet jag målat färdigt men tyvärr upptäckte vi ikväll att det saknades "saker" för att få upp det på väggen, så typiskt! Jag vill att allt ska ske på en gång, helst :) Men inte min karl =) Imorgon hoppas jag hinna lägga sista finishen på mitt månbord m vit färg samt få upp en hylla till som jag målat idag, vi får väl se... Vad vi hinner ;)

Nu dags för eurovision, undrar hur det går för Malena? Vi får väl se...

2 kommentarer:

zandra sa...

Vilken läcker häck du har ;)
lite gles än bara . :D

Elisabeth, anyhow.se sa...

Jag tror din soffa skulle bli supersnygg svart...
Japp, jag har ägnat mig åt Högerkolumnsläsning! :)