fredag 15 maj 2009

Projekt målning pågår;)

Älskar dessa tidningar så much...


Min tidningshylla väntar på att få hamna på väggen;)



En fransk lilja....




Diem....





Carpe Diem är målat & klart.... Finally :) Bara beslagen ska dit & skåpet ska upp på väggen!


Här hemma jobbas det för fullt just nu med målning m vit & grå färg, så kul! Ska iväg på middag nu hos svärmor & svärfar sedan blir det troligtvis plantering av häck imorgon samt mer målning.. Har just lagt vantarna på en ny hylla & ett halvmånebord :)
Trevlig fredagkväll!

4 kommentarer:

Annas hus och hem sa...

Så snyggt det blir, du är bara duktig. Kram Anna

Fröken Fräken sa...

Nu blev jag inspirerad till att verkligen ta itu med att måla mitt skåp i helgen.. bara det blir bra väder så man kan vara ute!

Mammamonkan sa...

Det blev ju jättefint;)
Kommer till dig med mina färdigmålade möbler för textning sedan då...hihi!
Kram på dig!

zandra sa...

riktigt fint skåp måste jag säga!
nu vill jag nästan flytta så jag får fixa iordning allt från ruta ett. Rensa saker och måla om. (eller rättare sagt, ANLITA folk som målar om åt mig)