torsdag 11 juni 2009

Diskställ & fjortisdisco ;)

Loppisfyndet för dagen ;)

Hönsmamman ;)


Fjortis dottern,( här 12 år... ;)

Hej!

Idag är det skolavslutning! Första gången jag inte är med när barnen sjunger i kyrkan & tårarna rinner när man sitter där & får vara stolt över alla dessa underbart duktiga barn! Saknar det oerhört! Inget sommarlov utan skolavslutning, eller hur? Dotterns avslutning fick jag inte ens vara på, bara föräldrar till åk:9 och ändå så sjöng hon "Du är allt" Sonja Alden... Tragiskt! Ja, ja, slutgnällt!

Har haft en händelserik dag ändå... Har fyndat på loppis, ett underbart diskställ i zink ;) Fikat gofika hos syster yster! Diskuterat m dotterna ang kvällens bravader! Hon & Kussen har just klivit på bussen till " stan" där det är avslutning ikväll för högstadiet med ;disco, musik, m.m.... Oj vad tiden rinner iväg, hon är ju fortfarande min lilla dotter ju! Ska i alla fall hämta hem henne kl:22... Men oron finns där & gnager hela tiden... Finns mycket skumma människor! Tyvärr :( Allt går säkert bra ändå, men hönsmamma som man är, så oroar man sig! Ska ta och käka middag med gubben nu; Ost & skinksallad, mums :)

Trevlig helg på er alla! Håll er vaken med mig ikväll, snälla! HAHA :)

4 kommentarer:

Lavendeldockan sa...

hej vickan, besökte din sida och jag tycker den är trevlig =) visst är det underbart med den vita stilen och det bästa av allt man tröttnar aldrig fniss.
ha en fortsatt trevlid dag
kram erica

Vit som snö sa...

Förstår dej! Min äldsta är bara 10 år än men jag gruvar mej redan för om några år då dom släpps ut på grönbete;-) Jag försöker ge dom lite skinn på näsan, det är såå viktigt att våga säga nej och stå för det, i många olika lägen.
Hon är söt som en docka din dotter! O det är ju du med!
Kram Cilla

Gunilla sa...

Vet vad du går igenom...har sonen på samma ställe. Men 1 timme längre.
Men som sagt vi vet ju själva vad som hände i den åldern och vi har ju överlevt och tyvärr ska nog våra barn också igenom den prövningen. Bara att bygga upp ett stort förtroende så dom vågar tala om vad och om något hänt.
Kram

Gunilla sa...

Gick allt bra ikväll?