måndag 5 oktober 2009

Stormvindar

Hej på er!

Idag har jag legat i sängen hela dagen med en grym huvudvärk och ont i kroppen.... Började känna av halsen i slutet på förra veckan, men trodde som vanligt att det skulle gå över! Men förhoppningsvis blir det inte värre än så här, så kanske man är på benen på onsdag i alla fall... Har inte tid att vara sjuk och hemma..

Idag blåser det stormvindar här hemma kan jag säga! Men solen lyser och sitter man lix inomhus så är det nästan lite småmysigt ;) Igår halvlåg jag i min favvofåtölj och drack te och kikade i min fina, vita inredningsbok som jag vann; den är gudomlig<3>

Jag har sådana bryderier över "Idol" Erika ;) Det finns inte många selin, från dorotea, hon sjunger, i vår familj sjungs det? Tänk vad kul det vore att få tid att släktforska... Pappa och farfar som kommer från Dorotea kan man nog inte fråga, farfar är borta sedan länge och pappa har ju fått vaskulär demens.... Huvudsaken är att hon har ett superb efternamn och sjunger sååå fint... Lite småkul är det, :) haha

Nej, nu ska jag vila lite innan det är dags att hämta sonen.... Kram på er/ Viktoria!

Lär dig livets stora gåta, älska , glömma och förlåta..... Carpe diem<3

Inga kommentarer: